.

slapp skoldag!

Kategori:

riktigt slapp skoldag för mig idag ;)
vaknade upp brevid min älskling<3 så fixade vi oss och sedan fixa frukost :) vid 20 i 9 bar det av till skolan, så begav jag mig upp till fotbollsplanen direkt för att dömma F-2'ornas fotbollsturnering, haha så söta dom e :D fick till och med en blombuket av två söta flickor (a)
sedan vid 11 var det slut och då gick jag ner till skolan igen och åt. sen efter det hade vi ett So prov,som faktist gick bra om man tänker på att jag inte pluggat ett skit på det :p efter det var det kamratstödjar avsluttning, då vi lekte och sedan grilla bananer med choklad i :D namnan!
sen kom min syster och hämtade mig :) så har jag grejat och fixat massa med bildspelet vi ska ha på skolavsluttningen ;)
men nu ska jag duscha och sedan skriva lite på hemkunskapen :)
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: