.

lite från min helg

Kategori:

Tänkte berätta lite om min Valborg/helg.
vaknade upp hos Älsklingen,så åt vi frukost och sedan vid halv 4 hoppa vi in i duschen. så när vi kommer ut ur badrummet så ligger Emelie och Annie i sängen haha ^^ så börjar vi 4 fixa iordning oss inför kvällen :) halv 7 åkte vi till bua,kallt som fan vare,så vi gick till pizzerian och åt ;) sen tillbaka till båle och träffade massa sött folk :D hillevi bland anant (a) eftersom jag frös så sjukt mkt så var min älskling så söt som gav förslaget att vi skulle byta byxor,haha :D och jag hade liksom nylonstrumpbyxor på mig x) kan ju säga att han var riktigt söt i det (a) haha.
vid 12 tiden åkte vi hem till Kristian igen eftersom det va så jävla kallt :)
och idag blev vi väckta av Emelie och Annie som hoppade på oss i sängen vid 10 tiden -.- jag som sov så gott :( hihi
idag åkte jag och Kristian med mamma och pappa till äskhult by. det är en lite by där dom har bevarat galma hus :) riktigt tufft faktist att se hur det var då :)
sedan när jag kom hem har jag storstädat mitt rum ;)
bilder på äskhult by,tagna från google pga att jag inte fick med min kamera idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: