.

helgen

Kategori:

i lördags åkte jag,mamma och mille in till stan vid 10 för vi skulle kolla surf tävling,men fter typ 2 minuter drog jag och mamma där ifrån för det va för kallt. så vi gick och kollade in vollybollen ist,där det inte blåste lika mkt ;) sen gick vi upp till gallerian där jag fick köpt en byxdress och en klänning inne på hm,och sedan blev det en uttöjning på G-punkten. Efter det blev jag och mamma fika sugna så vi ringde till mormor som så snabbt fixade fika.så vi satt hemma hos henne och hade mys :) sedan åkte vi hem så jag packa ner lite grejer.sen åkte jag vidare till min älskling :) så kollade vi eurovision.fast somnade mitt i allt haha :p men sverigen kom ju 3a vilket var oväntat bra!
och idag har vi varit med kigge och henke en liten stund och sedan när vi kom hem lagade vi mat ;) macaroner och korv enkelt med gott :p 
och nu har jag precis kommit hem där ifrån :)
puss
det jag köpte:
byxdressen
klänningen
uttöjningen
dålig skärpa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: