.

grym dag

Kategori:

orkade inte ta mig till skolan idag pga att min hals inte är riktigt på min sida om man säger så :/
har iaf suttit och kollat andra avenyn i 5timmar idag,kunde verkligen inte slita mig (a) vid 2 tiden kom mamma hem och gjorde mat till mig.så fixade vi lite inför eftermiddagen. sedan 20 i 4 var vi på plats i rolfstorp och mötte upp alla andra i min klass ;) och drog oss ner till Halmstad,där vi till sist hamnade ;) och vi fick då reda på att vi skulle spela laser dome :D och sen göra typ fångarna på fortet :D riktigt roligt! men varmt som fan :o men asså,detta är ett minne jag kommer berava! :D fick också se på filmen sen branäs som jonnas pappa klippt ihop massa bilder/filmer.. hihi så ska nog sätta mig och kolla på den nu igen :D
eftersom jag kom hem halv 12 så hinner jag inte åka till kristian idag.och han är ändå och teltar så ah..
men imorn vid 10 ska nog jag hänga med mille till stan,så ska vi kolla på surftävling ;) sedan får jag åka till kristian!
men nu ska jag kolla filmen och sen sova. ha det bäst! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: