.

min helg

Kategori:

för sådär en halv timme sen åkte min älskling hem :( Saknar honom redan♥
i fredags gjorde vi inte så mkt,tog det mest lugnt :) sen på lördagen åkte vi först till gekås en sväng. köpte 150st hårnålar (y) ett linne och fyra par troser ;) sedan gick vi till netonnet och där köpte jag en mp3. kände att det va något jag behövde då mitt minnes kort på mobilen inte funkar så jag kan inte ha låtar på den ;)
sedan på kvällen åka vi in till stan och mötte upp henke,Albin,Carro och lizette. så kollade vi på den nya "Änglagård" på bio ;) den va bra,tycker jag.men sen va dom andra tyckte vet jag inte :p dom satt mest och kommenterade varenda liten grej som hände i filmen ^^ och idag har vi legat i soffan och kollat massa film :)
puss

Kommentarer

  • Neow.se | Utan mitt ego är jag inget! säger:

    Hej! :)



    Tack för att du är med och tävlar om iPhoneskal på Neow.se :D



    Tävlingen avslutas den 12/2!

    Massa kramar <3

    2011-01-31 | 15:05:58
    Bloggadress: http://neow.se

Kommentera inlägget här: