.

2010's års sammanfattning

Kategori:

tänkte sammanfatta 2010 lite.(nu när jag ändå är bloggsugen och har tråkigt)
skriver om några saker som hände varje månad :)
Januari:
*åkte till Idre på skidsemester,tillsammans med min mamma.mina tre kusiner,Tizze och Göran&Annika :)
*försökte färga mitt hår.så var på gekås och köpte färg 2ggr på en dag. resultatet blev orange ;)
Februari:
* jag var mycket hemma från skolan pga sjuk,för mkt snö så inte bussen kunde komma upp,försovningar,ingen ork..
Mars:
* Amanda fick den underbara iden att räkna alla golvplattor i hela skolan.så gjorde det med henne ;)
* Lekte mkt med småungarna filip och kasper :D
* åkte mkt på wic matcher
* Färgade håret svart

April:
* åkte till Stockholm för första gången i mitt liv :) mamma köpte en motorcykel och jag träffade EMD.
* jag började snacka med kristian<3
* en vecka efteråt träffades vi först på gekås och dagen efter på va vi med varandra på valborg :)
Maj:
* 1maj blev jag tillsammans med Kristian <3 som förändrade mitt liv<3
* fyllde 15.fick då min älskade Nikon D5000<3
* träffade massa nya människor genom Kristian :)
Juni:
* var på ett plågsamt konfirmationsläger..
* klippte av mitt hår typ.. ne men typ 15cm..
* färgade även håret den månaden.
* konfirmerade mig
* jag och Älsklingen åkte upp till hans mamma i norrland :) var där 2veckor.
Juli:
* fick värdens bränna.när jag,kristian och alex satt på stranden i 3timmar^^
* var kär i leggings
* Wheels and wings med älsklingen :)
Augusti:
* jag,Kristian och Mc åkte ner till halmstad på Rixfm :)
* jag och kristian bodde i hans brors hus i två veckor :)
* jag och Kristian ramlade med moppen och vi fick mysiga sår på knäna.(som nu är ärr)
* jag beställde mitt löshår
September:
* träffade EMD i kållered :)
Oktober:
* hade en rolig dag med Kristian,amanda,Gabbi,Emelie,Ehlin och Kim :)
* blev otroligt intresserad av cross och tänkte köpt en.
* träffade på första gången på kanske 10 år.mina kusiner benjamin,florian och sebastian :D
* blev kär i märket "Sweet"
* halloween fest hos amanda ;)
November:
* hade lokalfest med Amanda,Gabbi och Annie. tjänade 600kr tror jag de va ;)
December:
* var en ren i lucia tåget i skolan ;)
* Julafton va mys
* Nyår var bäst :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: