.

tidsfördrift ;)

Kategori:

1 – 3 sanningar om dig själv, som så många nog inte vet
precis efter jag gjort något dumt får jag dåligt samvete.
får väldigt lätt en låt på hjärnan om någon har gått runt och sjungt på den!
får typ alltid hicka när jag äter smörgåsar!


2 – Meningen bakom ditt bloggnamn
När EMD var på gekås för nått år sen, så skrev erik fel av en slum och skrev joline. sen gjorde han ett x över e:et, och matte ba:hahaha jolix!
där efter har de fastnat i mitt huve haha :p

3 – Vad heter dina allra bästa vänner?

Amanda Bengtsson&Gabriella Girogi<3

4 – En vana som du önskar att du kunde trolla bort
sluta bita på fingrana/naglarna!

5 – En plats du aldrig kommer glömma
finns många!

6 – Favoritsuperhjälten och varför?
Min älskling Kristian Eriksson <3
han får alltid mig och alla mina vänner att må bra.
han finns alltid där för mig och jag älskar honom mer än allt på denna jord<3 

7 – Den som har störst inverkan på dig
Kristian,Mamma och Mina vänner

8 – Mål på kort sikt för denna månad och varför?
sköta skolan!

9 – Något du är stolt över
mig själv! hihi. att jag inte är lika blyg längre (a) 

10 – Låtar du lyssnar på när du är glad och när du är ledsen
Glad: typ fest låtar!
Ledsen: sorliga låtar?
hehe.. 

11 – En tid du saknar
när jag var liten

12 – Varför började du blogga?
haha jadu,bra fråga!

13 – Hur ser ditt hus ut?
normal stort, gult typ?

14 – Vilka består din familj av?
Mamma,Pappa,storebror Gimmy,storebror Johnny , storasyster Jennie och tyvär storasyster Mirelle.

15 – Sätt din iPod på shuffle – skriv de första 5 låtarna som spelas
Erik hassle- standing where you left me.
Dead by april-Falling behind
Ashely Tisdale - delete you
Nanne Grönwall-håll om mig
Promoe - dekardansen
-
16 – Hur har du förändrats senaste året?
tror jag har blivit gladare och mindre blyg? thihi..

17 – Någon som du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
Erik Segerstedt, skulle vara grymt att kunna sjunga som en gud :p <3

18 – När du ligger på din dödsbädd och blickar tillbaka över ditt liv, vad vill du att du ska tänka då?
Allt bra som hänt i mitt liv! alla underbara människor jag lärt känna och älska!


19 – Smeknamn du har, och varför du har dom
Jolle,tottfill,fisgris typ haha :p
Jolle: haft det smeknamnet sen jag var en plutt och kröp runt i blöja :)
Tottfill: Amanda hittade på de konstiga smeknamnet haha :p
Fisgris: Kristian kallar alltid mig det haha (a)

20 – En kort förklaring av hur din framtid kommer se ut
(drömmer)
kommer vara fotograf på ett stort företag eller ha eget. kommer bo i ett stort vitt hus vid havet,Gifter mig med Kristian tihihi, har en pojke som heter Leo :) <3

21 – Något som gör dig glad
Alla busungar som finns!<3 

22 – Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra
jadu, det frågar jag mig ofta.. många säger att jag är annorlunda,på ett posetivt sätt.men när jag frågar hur/varför så kommer dom aldrig på på vilket sätt haha :p
dom ba:men asså,du bara är det!
haha

23 – Något du längtar efter
Branäs med klassen. Dh med Älskling och ehlin hihi.börja på LBS. flytta hemifrån. 

24 – Ett brev du fått
hu?

25 – Vad man hittar i din handväska
just nu hittar man , plånbok,solglasögon,kameran,mp3,penna,kristians rakapparat haha x)
och lite annat smått :p

26 - Din absolut favorittid på året
vinter och sommar!

27 - Varför gör du det här jobbiga testet?
för att jag har fruktansvärt tråkigt!

28 - Har du bra humor?
hahah ooja :D tycker jag iaf.. thihi

29 - Vad har du lärt dig senaste månaden
massor!:)

30 - Dina favoritlåtar
Losing you<3<3<3
Fre falling<3<3
I just hade sex<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: