.

hej!♥

Kategori:

som vanligt ingen uppdatering på helgen hihi (a) men ska faktist försöka skärpa mig  (a)
men i fredags drog jag,Emelie,Annie och Natalie in till stan och va på powerplay. Vilket sög! fy satan va tråkigt det var! men sen vid 00:00 tiden kom min älskling in till stan så åkte vi hem till mig :) lördagen spenderade vi hos Amanda , med henne,Gabbi,Adrian,Hansen,Pata,Ehlin och Granvik! vi grillade och hade allmänt mysigt :D vid halv 11 tiden drog vi hem. Så la vi oss och kolla på "Luftslottet som sprängdes" fast vi båda somnade efter typ 10minuter haha :p och idag har vi inte gjort så mkt. Kristian har suttit och grejat med cs i typ 2 timmar haha ;) också färgade jag kristians hår svart och han mitt brun/rött :D riktigt nöjd!
-
Imorgon är det Alla ♥ Dag. och den ska ajg spendera hos tandläkaren :( haha. ne,men ska till tandläkaren klockan 3 imorn.och Sen kommer kristian in till stan så ska vi äta eller fika,mys :D
Puss

Kommentarer

  • Linda säger:

    Vad kul att du är med i tävlingen. Drar en vinnare ikväll. Lycka till! :)

    2011-02-14 | 09:18:10
    Bloggadress: http://olindao.blogg.se/
  • j säger:

    åh kattsingen, hade vart kul att komma i samma klass!

    visa bild på ditt hår btw, nyyfiken :D

    glad alla hjärtans dag!

    2011-02-14 | 17:54:38
    Bloggadress: http://lyngfelt.blogg.se/
  • VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL säger:

    Han jobbar som modell, är 15 år gammal och driver eget företag! Snart aktuell med ny serie i SVT1 !

    Följ ViktorFrisk's blogg och häng med på resan som de flesta drömmer om, att bli modell!



    Följ gärna på bloglovin & tips gärna andra till att läsa bloggen! ;) www.viktorfrisk.com var det!

    2011-02-18 | 20:23:20
    Bloggadress: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här: