.

Vofflor

Kategori:

Hittade typ ingenting i nordstan.. men blev iaf en grej till kristian som jag hade kollat in i en affär i stan :)
i lördags åkte jag hem till älsklingen och så kollade vi film och åt popcorn och hade det jättemysigt. sedan på söndagen så kom kristians mamma och lillebror ner till varberg från norrland :) så blev att vi åkte till dom och hade det trevligt !:)
sen idag så så börjar dagen med att jag och kristian försov oss och vaknade 10 i 9. men hann med bussen kvart över. och då när jag kom till skolan vid 10 insåg jag att jag började 1... så jag,olivia och natalie drog oss ner till stan och åt + att jag fick köpt kristians sista julklapp !:) känns riktigt skönt!
sedan blev det filmning från 1 till 4 hemma hos Emy, sen hemmåt:)nu vänstas vofflor.puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: