.

Julafton i morgon!

Kategori:

Det är julafton imorgon? helt sjukt.
igår hade vi julavslutning i skolan, myspys :) sedan kom min älskling hem till mig. så på kvällen la vi oss i badkaret till klockan var över 12 (A)då gick vi iaf och la oss i min säng med popcorn,cola och Wrong Turn på tvn,Såå mysigt att kolla på skräck med älsklingen! tyvärr somnade jag visst i slutet (a) och vaknade när den var slut och kristian ville att jag skulle följa med ut till köket och lämna colan för han vågade inte gå själv naw (A)
idag har det städats lite och fixar här hemma :)
så nu ska jag fixa lite till innan jag sätter mig och kollar på bingolotto.
imorgon ska jag åka med kristina till hans mormor först och sedan på eftermiddagen åker jag hem hit och firar jul med familjen :)
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: