.

Godmorgon

Kategori:

Godmorgon, kom till skolan för ca 15 minuter sen. åkte samtidigt som kristian,därför jag är här lite tidigare :)
igår slutade vi 12, efter att vi hade skrivit ett matte prov och ett engelska prov. matte provet gick bättre än engelska provet. menmen.. sen vid halv 1 åkte jag hem till kristian <3
så kollade vi på pettsson och findus,otäcknade hihi :D sen somnade jag i nån timme (a)
sen blev det mat,duschen och sen vid halv 9 tiden la vi oss i sängen med varsin macka och oboy och kollade mer pettssonn och  findus :D
idag vaknade jag utav att kristian slängde sig på mig klockan 7,och var väldigt pigg,glad och bara almänt gullig :D lite chokad blev jag eftersom det brukar vara jag som alltid kommer upp före han ;)
..
idag står medier,sammhäll & kommunikation, digitalt skapande och matte på schemat :)
får se om jag orkar vara här hela dagen eftersom jag har blivit otroligt förkyld , kunde knappt prata imorse :(
så får se hur det blir :)
nu har jag skrivit massa onödigt tycker jag,hihi
ha de bra, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: