.

kristian,jobb,schema,mat!

Kategori:

Sitter hemma hos kristian nu. slutade klockan 2 idag och dagen har varit mycket slapp ;)
det har varit instruktionskurs hela dagen ':)
för 10 minuter sen ringde mig chef och ville att jag skulle jobba i helgen, jag gick med på att jobba på söndag 8-15 men imorgon ville jag verkligen inte pga att jag vill sova ut nu när det väl är helg!
juuuuste, vi fick våra scheman idag och på måndag går vi 12:40 - 15:30 , hur underbart är inte de? ;)
och fredagar går vi 08:20 - 11:10 och det är bara medieproduktion ;)
älskar LBS! <3
Klockan 6 ska vi dra till Alex mormor och morfar ( som bor 20 m ifrån kristian) så ska vi äta där pga att kristians pappa och helen ( alex mamma) åkte iväg på semester inatt :)
ne nu blir det duschen, sjukt varmt idag ju :O
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: