.

Känner mig tvingad...

Kategori:

Känner mig ganska tvingade att blogga ;)
men i måndags så´samlades vi på LBS klockan 10:00 , det var upprop och vi fick lite papper sen 10:45 fick vi sluta haha!;)
så då stack jag till mormor och åt, sedan ner och mötte min älskade natalie så drog vi till solsidan och solade. sen var det bara hem och slappa (:
Idag började vi också klockan 10:00, då blev det typ bara lite snack,mat och en lite tävling. som då mitt lag vann höhöh .. ;) 20 kr i skolans café var vann vi ;D haha.
sedan slutade vi klockan 13:00 och då blev det stan med Amanda:)  var på banken och fixa lite grejor,sedan kollade vi lite snabbt i affärer. och sen drog jag till Gekås och mötte upp mamam så köpte vi bra-och-ha-saker-i-skolan-grejor ;)
nu ska jag göra något vettigt. imorgon taggar vi att vi får våra datorer! :D underbart!
puss!"
Datorväska

Kollegiblock & Mappar

Stift,överstryckningspennor & Stiftpennor

Kallender & block

Pennfack,Tejp & Pennväsare

Hänglås

Leggins

Tuggummi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: