.

Hej på er!

Kategori:

heej! har inte haft tid eller ork att blogga :)
men i torsdags halv 9 på morgonen drog jag och underbara Natalie till Halmstad! gjorde massa galenskaper under dagen,vann nallar för skräp,åkte taxi med en sur gubbe! natalie hittade sig ett rag vid festivalen ;) och vi hade bara allmänt roligt!:Dvid halv 7 började festivalen med en grym Dj;) sedan vid 7 drog Rixfm igång! Erik var otroooooooligt underbart snygg/bra / bäst!
har också fått upp ögonen för Vincent!:D Grym!
har ca 350st bilder från dagen,men dom orkar jag inte lägga upp på ett tag ;)
sedan idag har jag jobbat 9-halv 7.. har varit så trött och seg hela dagen! eftersom kristian knödde så jävligt inatt så jag inte kunde sova på hela natten!:( buhu! hihii.
idag blire typ grogg här hemma med massa!:) sedan blir det nog utedansen ;)
puss på er!
en bild kan ni få nu ;)

Kommentarer

  • Nathalié -Tävlingar i bloggen just nu! säger:

    Hejsan, hoppas allt är bra? :)



    Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



    Ha en bra dag!



    Kram Nathalié

    2011-08-07 | 11:30:47
    Bloggadress: http://yarp.blogg.se/
  • Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! säger:

    Wow fett snygg bild du tagit på Erik! Du borde skicka den till honom! =)



    2011-08-08 | 17:18:58
    Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här: