.

beslutångest...

Kategori:

Haft bestlutångest hela dagen typ om jag ska byta till plusgymnasiet. men nu har jag bestämt mig för att ge LBS en chans iallafall!:) Så får jag se efter ett tag hur jag gör, när vi har kommit igång riktigt.
Dagen var slapp(som vanligt) vi började klockan 9, fick dator och skåp,sedan fick vi göra vad vi ville tills vi skulle äta halv 12. Då gick jag,Emilia och Amanda till PS och träffade massa människor!;)
sedan åt vi då och sen gjorde vi något lärskilstest. man skulle typ känna på saker och säga vad det va åå så.
sen så fick vi sluta en halv timme tidigare , klockan 1 då allså. då gick jag ner på stan en sväng sedan upp igen om träffade min älskling<3
sen hade jag flyt nog som stötte på min syster som precis skulle köra hem,så blev att åka med henne!:)
sen hade jag inget att göra så hängde på jennie till Gekås. blev nya hörlurar till Iphonen , eftersom jag sprängt mina (A) och sen blev det en fräsigt iphone skal ;) och ett par jeans leggins&bh.
nu ska jag äta lite sedan blir det duschen och sen lägga sig i sängen och prata med min bby! :)
imorgon går vi 9-5! :O men det är Kick-off,så slappt!:)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: