.

hejhej!

Kategori:

varit väldigt dålig bloggning nu för mig.. men det är ju trots allt lov och det har/är kanonväder! så varför sitta vid datan då ;)
men får berätta lite vad jag gjort :)
Fredag; var jag mest hemma och tog det lugnt :)
Lördag; Pizza,mys och innebandy finalen med snyggingen Emelie!;) tyvärr så förlorade dom men aah,va en sjukt bra match iaf!
sen på kvällen drog jag vidare till stråvallastrand! där min bejbi och några till var :D lite kallt kan man ju säga haha ^^ men vi drog hem efter typ en timme :)
söndagen var vi ute i fina vädret med henke och alex! :) sedan bar det av till breared för oss 4,så var vi i Alexs pappas lägenhet och kolla film åå lite så :) sov sedan där.
måndag;henke åkte hem tidigt. sen gick jag,kristian och alex ner till breared torg och skulle köpa frukost. men dom hade inget gott,så vi satt där i en timme och väntade på att stantons skulle öppna,så blev det pizza till frukost iaf haha :p
sen så fixade vi oss och drog ner till stan,mötte upp Emelie och natalie och sedan annie :) gick runt och kollade kläder, fikade åå lite sånt mys!:)  sedan mötte jag upp mamma så fixade vi leg till mig ;)
så berättade hon också att min katt fått ungar!:D 3styckna ASsöta små saker :D
åkte hem och fixade mig och sedan bar det av till rolfstorp där jag mötte upp emelie,annie och natalie. så åkte vi till natalie :) sen kom kristian dit också :D så kollade vi film och myste med mamma godis åå så ;)
och min bejbi var smart och sprkade en popcorns påse rackt på ett glas så det flög i tusen bitar som jag sedan fick städa upp ;) men han såg ju trots allt öppningen!
sen var det en kall moppe tur hem :p
tisdag: drog till gekås med mille och kristian :D fick köpt två as söta toppar. '
sen hem och steka i solen med dom två och mamma ;) men en go kaka. sedan så fiskade vi och löntade :)
onsdag: var jag coh älsklingen ute hela dagen typ :D kommer inte riktigt ihåg allt vi gjorde haha :P
och till sist, idag: varit med kristian hela dagen och typ inte gjort så mkt. sedan åkte jag in till simmhallen och gjorde livräddar grejen eftersom jag missade den när vi gjorde den i skolan ;) riktigt nöjd med tidstestet också! peter(läraren) sa att om man får 1.30 så ligger man på riktigt hög nivå.och jag fick 1.31 (a) supernöjd!
såå där nu har jag skrivit av mig haha :D
pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: