.

17/10-07

Kategori:

Datumet du lämnade mig, kan inte förstå att det gått 3år utan dig. allting var så mycket lättare när jag hade dig att prata med. jag vill ha tillbaka dig så otroligt mycket! det är min allra största önskan i livet, att få tillbaka dig till mig♥ du är det underbaraste jag haft. saknar dig så otroligt mycket min älskling,du förstår inte hur mycket! alla minnen med dig är oslagbara, visst du är en häst,du kunde inte prata med mig med ord,men jag kände dina svar i hjärtat. dagen du lämnade mig kvar ensam på jorden var den värsta dagen i mitt liv, aldrig har jag gråtit så mycket som jag gjorde då :'( kom tillbaka älskling :'(  Denilda , min ängel. hoppas du sover gott. saknar dig otroligt mycket. älskar dig varje sekund i mitt liv gumman, jag lever för dig nu ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: