.

Dålig uppdatering,jag vet

Kategori:

men har verkligen inte haft något att skriva om känns det som. men idag vid kvart i 2 drog jag från skolan för jag hade så ont i magen,typ kändes som stötar :s iaf,så kom mamma och hämta mig så trodde jag att jag skulle få åka direkt hem men nejnej,då har min syster varit smart och glömt sin plånbok hemma med busskort i.så vi fick åka in till stan och hämta henne. passade samtidigt på att åka till hajen och handla lite. sen var jag ute med gunsan lite :) sötnos. nu sitter jag bara och lyssnar på massa musik,underbart.
Puss
juste,imorn åker min älskling till Dreamhack,så min helg kommer inte spenderas med honom :( ska ist vara med Mc på fredag(<3!!!) och på lördagen blir det en heldag i göteborg med Nordstan,Liseberg och kusinerna :) puss(igen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: