.

gårdagen!

Kategori:

"skol dagen" var väldigt slapp och gick hur snabbt som helst :) fast vi slutade iförsig kvart över ett.men ändå.
jag gjorde matte prov direkt på morgonen. gick fan bra! :)
efter skolan drog jag hem till Amanda,sedan tog jag bussen hem.
sedan efter sen stund kom Annie och Amanda hem till mig :)
så fixade vi oss en massa. ;)
sedan drog vi och hämtade Gabbi & Emelie så åkte vi in till stan:)
mötte upp Kristian,henke och Gezim.så gick vi runt på stan en stund. sen ville henke till donken ;) så vi gick dit. sen övertalade Kristian mig att följa med mig ut till bua :p
så jag,henke,kristian och gezim åkte dit. gick runt och hade allmänt mys :)
sen så åkte jag in till stan igen och åkte med Amanda&Gabbi hem(L)
kort fattad historia om igår :)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: