.

stan

Kategori:

idag vid halv 4 tiden åkte jag in till stan med amanda och gabbi :)
så mötte vi upp elin! sen när jag var inne på gina medans dom skulle hämta heliumballonger så kommer annie :D så träffar vi dom andra igen, så pratar jag och annie med helium ;) haha! ssen går vi typ runt massa, så träffar vi älsklingen emelie! sen johan och erik :D så aah massa, sen åker dom andra hem så tar jag och emelie bussen till donken och sitter där nån timme. sen tar vi bussen ut till värö och träffar älsklingen,henke och kigge :D sen efter typ 45 minuter åker vi hem igen haha x)
puss på alla sötnosar som finns!<3
idag vid halv 4 tiden åkte jag in till stan med amanda och gabbi :)
så mötte vi upp elin! sen när jag var inne på gina medans dom skulle hämta heliumballonger så kommer annie :D så träffar vi dom andra igen, så pratar jag och annie med helium ;) haha! ssen går vi typ runt massa, så träffar vi älsklingen emelie! sen johan och erik :D så aah massa, sen åker dom andra hem så tar jag och emelie bussen till donken och sitter där nån timme. sen tar vi bussen ut till värö och träffar älsklingen,henke och kigge :D sen efter typ 45 minuter åker vi hem igen haha x)
puss på alla sötnosar som finns!<3


midjekjol - gina

jeans leggins - gina

leggins - vila
'
tröja - carlings

örhängen - ur&pen

älskling!<3
haha :D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: