.

min dag, misslycka

Kategori:



vid ungefär 11 tiden blev jag väckt av johan som ringde, och ville att jag skulle springa ut till gubben(iller) så fick dra på mig kläder och springa ut.
sedan in och fixa sig, sedan åkte jag jennie,mie och johan till gekås och skulle köpa hårfärg till mig, blond ;)
så köpte jag 2paket.
åkte hem, färga det, och blev missnöjd,för det blev typ orange för att jag hade så mörkt hår. så jag och mie ringde helle så hon fick köra oss till gekås igen!
köpte denna gången 3paket!
åkte me mamma hem och så färga vi me två. blev lite bättre.
och nu har vi färgat me den tredje, men nejfan. inte nöjd!
så jag blir nog bruntette igen imon någon dag ;)
bäst så.
sen har jag och mie bara latat oss vid datan och kollat på stefan och krister, bäst! eller va säger du Kajsa? ;)
-
imorn blir det Wic (: skojskoj!
Maryjet kommer även dit, grym e hon.
men nu ska jag kolla runt lite och sedan sova, kyssar




Kommentarer


Kommentera inlägget här: