.

HISS/DISS

Kategori:

Rosetter.
sjukt sött tycker jag det är. att ha liksom en liten söt sak i håret. love ;))
Rosetter!

först och främst tycker jag att rosetter är sjukt söta.
och att liksom gå runt med en sån på huvudet är så gulligt! (:
eftersom det inte är så himla vanligt att gå runt med rosett blir det ändå lite speciellt
om man använder det. man får blickar,bra blickar.
så verkligen tummen upp för Rosetter (y)
Vänner! <3
vänner är det absolut viktigaste man har i livet.
man kan inte leva utan dom. det är så speciella personer man har. alla har olika "sorters"
men som betyder guld liksom. dom allra bästa vänner är dom som alltid finns där för än,
man har liksom alltid någon att prata med och dela glädje och sorg med. jag hade iaf inte klarat
mig utan vänner. <3
Varmchoklad!

jummy säger jag bara! tycker det är det bästa man kan dricka när det är så kallt som det är nu.
att hålla en varm kopp i handen och sedan bara låta det rinna ner i kroppen, så man blir helt varm i hela
kroppen. underbar känsla ju. nästan som att vara kär ;) blir helt varm liksom! :)
Kyla!

fy f*n säger jag bara. att vakna upp och frysa som naken janne på vintern är hemskt.
den kylan som e nu, det liksom sticker i hela kroppen av den. icke roligt!
sommar vill vi ha!

12-13 åriga "fjortisar"!

något som jag verkligen stör mig på är dom här små barnen som e liksom runt 12.
som går runt på stan med toffsar på benen och håret åt alla håll.
och som verkligen då tror att dom e så kallade "fjortisar" dom försöker riktigt.
tror att dom e sjukt snygga. men de e dom verkligen inte!
tycker bara att det ser så fult ut.
liksom fine,det är inte samma sak när det gäller kanske 14-16 åringar. för det ser inte lika dumt ut.
eller om man ser äldre ut då, om man är i den åldern runt 12.
dom här små liven som är knappt en meter och smala som tändstickor? usch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: