.

Vi kan ju säga att den kom ut snett

Kategori:

igår åkte jag ju då in till stan, hittade inte alls mycke! Varberg har verkligen inget snyggt!
men hittade iaf 4par örhängen,ett armband och en tröja.
sedan fick jag upp Björn ur sängen vid 3 tiden, haha slappis ;D så kom han ut och gick på stan med mig en stund, sen när allt stängde gick vi hem till honom och bara tog det lugnt åå så (:
sen hade vi tråkigt så vi gick ut och satte oss i bilen och åkte runt lite i stan, så skulle jennie och johan på bio, Farsan. så hängde jag och Björn med (: haha, rekomenderar verkligen den filmen! så jävla kul!hade ont i magen efteråt haha.
- Vi kan ju säga att den kom ut snett -
sen iaf skulle vi dra till donken och sitta där en stund. men så ringde jennie och sa att hon ville kolla på alla ice age filmerna ;D så jag och Björn åkte hem till mig och hämtade dom. och sen ut till bua. så låg vi åå kolla ettan och sen somnade jag under tiden vi kolla tvåan (a) sen orka vi inte kolla mer så jag och björn åkte hem till Björn och sen somnade vi fort<3
-
sedan när vi vaknade gick vi upp och åt frukost och sen tbx till sängen och jävlas med varandra! haha :D
sen körde Björn hem mig så ska kanske sätta mig och plugga nu :)
ingen skola imorn pågrund av risk på takras ;) slappt!
-
Glömde tröjan hos Björn så har ingen bild på den ;)
och likadana fast silver.
kunde inte bestämma mig så köpte båda (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: