.

snöbolls krig!

Kategori:

igår bestämde jag och jennie oss för att ha snöbolls krig.
så vi ringde hit Martin och Björn ;)
så medans dom var på väg hit klättrade jag och jennie upp på taket och laddade snöbollar, så sen när martin kom fick han e fin överraskning med snöbollar på sig ;)  Fast sen när Björn kom var det inte lika kul,för han såg oss :P
sen fjantade vi oss runt och kasta snöbollar på varandra. och eftersom det var jag&Jennie mot Björn&Martin var det ju lite fusk (a) eftersom dom e 22år och 24år, och mycke starkare än oss, så dom fick ju ner oss lätt i snön. och bara satte sig på oss så vi inte kom upp haha.
sen iaf så gick vi in och satte oss i soffan me kaffe. sen kom jessica också. sen drog dom till Sebbe och jag gick och la mig i sängen och låg och smsade till typ halv 1 (:

Puss

vi har rätt så mk snö? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: