.

Tagit lite "blogg-ledigt"

Kategori:

kom hem från min älskling för nån timme sen :) min mobil var helt urladdat så var tvungen att dra hem och hämta laddaren,så åker jag till honom imorn igen :)
men kan ju börja med att berätta vad jag fick i julklapp ;)
ett kamerastativ -mamma&pappa
ett armband-mamam&pappa
en hoodtröja-mamma&pappa
ett & tecken i vit trä-mamma&pappa
4 ansiktsmasker-jennie
"spa-sett"-jennie
"Hope" i vit trä-Mirelle
ett headsett-Johnny
en "paradis" chokladask-göte
800kr-mormor&göte
presentkort på Ur&Pen på 200kr-Nicklas&Helen,Kristians pappa och hans fru
lakan- Signe&Tord,kristians gamelfarfar och farmor
ett gulligt får-bokmärke ;) - Simon,kristians lillebror
Shootspel-Mie
ett super fint silver halsband av min älskling


tusen tack för alla :)


i lördags var jag och min familj hos mormor , vanlig tradition ;) min kusiner var också där. så fikade vi och sen spelade vi paket-spelet. då vann jag gröt -.- fast det fick jag bytt med mamma, mot en gullig kopp :D (som jag hade köpt)
i söndags kom min babi hit.<3
i måndags drog vi till stan och handlade lite :) jag fick köpt 3st t-shirt,ett par jeans och en tröja :) bilder kommer.
sen så åkte vi hem till älsklingen och sov där. på onsdagen åkte vi till kungsmässan :) hittade ett par skor på H&M,najz!
sen idag har vi typ varit ute och lekt i snön :D kristian körde moppe och jag åkte snowracer efter hihih (a)
Nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet som jag ska gå och tvätta bort,hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: