.

Min helg

Kategori:

Älsklingen åkte för en halv timme sen ungefär,lika tråkigt som vanlig :( men vi har iaf haft en mysig helg :) i fredags åkte vi och var med busarna Ehlin,Amanda,Kigge och Johannes. flumade runt ute i rolfstorp,åkte pulka/snowracer/skidor och hade skit kul :D sen vid sådär halv 2 på natten åkte vi hem och somnade snabbt ;) igår (lördag) så kom min kusse hit,florian :) så på kvällen åkte han och jennie in till stan och hyrde 4filmer och köpte 3kg godis! haha, och två color :p sen skulle jennie in till stan snabbt igen och då köpte hon hem 4color till haha x) kollade iaf på två grymma filmer sedan gick jag och kristian och la oss,för då var vi ,eller jag iaf :p på gränsen till att somna i soffan ^^

Nu sitter jag och lyssnar på E.M.Ds nya skiva , Rewind :) grym!
men ska göra klart min svenska inlämnings uppgift nu,puss!
några låtar från Rewind!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: