.

har tråkigt som faaaaaaen...

Kategori:

När går gränsen vid otrohet? 
ttyp kyss/strul.
Är du romantisk?
är jag nog :p

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?
Kristian Eriksson♥
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän?
oj svårt, busig (a)

Vad är viktigt i ett förhållande?
att man litar på varandra,och alltid finns där för varandra

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
ja
Har du lekt med någons känslor?
skulle jag aldrig göra
Hur många har du varit ihop med?
seiösa, 3
Hur länge höll ditt längsta förhållande?
det jag har nu med kristian,som är 7 månader igår :) ♥
9
Hur länge var ditt kortaste?
var la nångång i 2an kanske ^^ men av dom seriösa,2månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
ha ett förhållande
Är du en bra pojk/flickvän?
det hoppas jag :)

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
bejbi♥
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
inte en aning :)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
bara dumpat :) höhö
Hatar du ditt ex?
absolut inte
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
direkt efteråt,ja
När du vill ha någon, vad gör du?
tar honom ;) haha ,ne men jag vet inte
Hur skulle den perfekta dejten se ut?
mys med kristian :) typ ^^
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
Min underbara Kristian Eriksson♥

Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då?
vill jag inte veta själv faktist..
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
ja :) hm,varför vet jag inte.vill bara de,så man är mer "tillsammas" eller hur man kan säga ^^

Blir du lätt kär?
nej,inte riktigt kär

Kommentarer


Kommentera inlägget här: