.

Stockholm

Kategori:

igår var jag för första gången i mitt liv i Stockholm! :D
och självklart passade jag på att träffa underbar E.M.D också ;)
inte träffat Erik på 8 månader, så när jag och Astrid gick upp på scenen när det var signering kollar Erik på Astrid ba"hur är läget.." *får syn på mig*.. Jolin!! *ler stort och sträcker ut armarna och ger mig en underbart lång och go kram* (a)<3 Världens bästa<3
också pratade han en massa om att det var så längesen vi sågs! :) sant.
sedan efter signeringen går Erik ner och ger mig en kram :)
och sen gick jag ut och väntade på mamma så åker Erik iväg i en grymt snygg bil och sedan kommer Danny i en efter och vinkar hejdå :) sötis
-
sedan fick mamma även köpt en Motorcykel ;)
sjukt snygg!
så jag och pappa tog en tur innan :D
-
mer bilder och videos kommer ikväll/imorgon eller någon annan dag :)
Älskade Segerstedt<3

Kommentarer

  • astrid säger:

    så himla mysigt :')

    2010-04-12 | 17:25:02
    Bloggadress: http://astriidg.blogg.se/
  • jolin säger:

    sv: ohjah! :') vår bästa kille ;)

    2010-04-12 | 17:44:45
    Bloggadress: http://jolix.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Han på bilden till höger är mycket bättre, snyggare och underbarare än Erik!

    DAAANNY<33333 I LOVE HIM!

    2010-04-14 | 22:10:15
  • Jessica säger:

    NEEEEEJ!!!!!!!!!!!! ERIIIIIIIIIIK ÄR BÄST OCH SNYGGAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2010-04-18 | 11:09:54

Kommentera inlägget här: