.

stress stress

Kategori:

hejjj.

dagen idag har varit ganska mkt jobb, om man säger så.
jag Amanda&Elin blev äntligen klara med våran engelska uppgift som skulle vara inlämnad för en vecka sen de gick la bra att redovisa den.
sedan hade vi slingan på tid, vi skulle springa slingan på tid då asså, och vi åt precis innan , så jag fick holl. Usch
men men, sen avslutade vi dagen med Matte prov, jiiipii -.-" gick hur dåligt som helst!

nu är jag hemma. tar det bara lugnt och lyssnar på musik.

funderar på att fixa varm choklad och kolla på film tills idol börjar. för jag fryser som aset asså!

skit kallt ju!

blir att fixa halsduk,mössa,vantar och jacka snart då :D

så här ser dagarna framöver ut;
Fredag- inget specielt, tror jag

lördag- Gekås med mie

Söndag - kalas här hemma för jennie.

månda (lediga) - Julia&Pernille , ithink (: <3

 

Puss´Puss // jolin <3

skriver mer ikv.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: