.

rulltårta!

Kategori:

är såååå lättad, jag hann bli klar med all so igår kväll (:

idag iskolan skulle vi få hamburgare och rulltårta, höhö.
så på so lektionen blev det rulltårta.
så fick man först en bit var, så fanns det tre bitar kvar. så vicktoria gjorde en liten tävling , den som argumentera bäst om att få en bit fick den, jag ville igentligen inte ha någon men bara kul att argumentera , så jag bara kom på nåt typ : asså, det är ju fett i grädden, och jag vill inte att alla andra ska bli tjocka, så jag tar på mig det.
vicktoria :solklart att du ska ha biten jolin!! helt klockrent!!

haha, e man bäst eller x)

aja skit e det.

sen när jag kom hem sprang jag lite :)
och sedan hjälpte jag jennie med att rida in tilly (: <3

ikväll blir det idol :) <3
och hm.. aa,, ska nog sitta uppe hela natten och kolla på film hade jag tänkt ;)


PussPuss// jolin<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: