.

paus..

Kategori:

nu är det paus i idol, så tänkte att jag kanske hinner skriva nu (:
idag var det ju då skola som vanlig, slutade halv 3 kvar över3 , då gick jag och Gabbi med Amanda hem,

så blev det tillslut att vi log på köksgolvet med datan och as garva och snacka med ett pervo x) haha!

hehe aja, sen så kunde oscar inte va idag, för han skulle på fotbolls träning :(

men jag tänkte att jag skulle dra in till stan iaf, hittade nagelack,underkläder och en tröja,

sedan åkte jag hem vid halv 6, när jag då kom hem så la jag mig i bubbelbadkaret aaah..skönt!

och aah, nu sitter jag då och kollar idol :)

asså fyy satan va kallt det är nu :o

blir verkligen att ha jacka,vantar,mössa och halsduk :D mys <3

men jag har ju glömt min jacka hos oscar så,,hehe.

men ska köpa en ny denna veckan ithink.

 

aja, nu fortsätter idol, go clara och mariette (: <3

 

Puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: