.

.

Kategori:


Skräck Filmer
skräck filmer är det absolut bästa man kan kolla på. späningen,händelserna och alla mord ;) love.
kollade på barnhemmet igår, skakade efter det (:

-

Michael Jackson
enligt mig var han världens bästa artist. gjorde dom bästa låtarna som funnits, låtar som aldrig kommer glömmas bort. ser verkligen verkligen fram emot att se This is it.
Michael var bättre än elvis.
-
mamma<3
jag har ju då världens bästa mamma<3 finns ingen bättre än henne.
ställer alltid upp för mig, stöttar mig i allt, finns där för mig. kommer alltid att älska henne <3
världes bästa<3
kyrkan på morgonen.
nu när man då konfomerar sig måste man ju gå till kyrkan typ nästan varje söndag. och för de mesta är det ju
tidigt på morgonen. ushh!
-
svininfluensan
asså det här med om man ska ta den jäkla sprutan eller inte förstår jag inte. liksom jättemånga säger att sprutan tillome är farligare än själva influensan! och jag som är sjukt sprut rädd, hm...Noway att jag tar den! hellre får jag svininfluensan!
-
regn
nu när jag tycker det ska vara massa underbar snö, så nejnej klart att det ska regna?
liksom det är ju typ vinter nu/snart och då ska det inte regna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: