.

min dag<3

Kategori:

Idag var jag&Oscar på New Moon ju, säger bara en sak älskar!
tycker den var sjukt bra (: <3
sedan när vi kom ut från bion sås tog Gabbi där :D <3 bejbi<3
sedan gick vi till parkeringshuset och satt där i en timme,mys<3
-
på fredag kommer uppföljaren till flickan som lekte med elden ut, asså fattar inte hur :O flickan som lekte med elden går ju liksom fortfarande på bio? men längtar iaf till fredag! för jag verkligen älskar "män som hatar kvinnor" och "flickan som lekte med elden"! och hoppas och tror att jag kommer älska "luftslottet som sprängdes" också! :) <3
-
nu ska jag se till att få solat så jag blir brun och fin igen ;)
sedan ska jag ta en dusch och sen typ sätta mig vid tv och sen sova :) (jag är nattmänniska! ;) )
Kyssen<3
luftslottet som sprängdes! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: