.

BlaBla

Kategori:

hejhej. idag sov jag rätt länge,inte bra
fixade mig snabbt och åkte till skolan. skulle haft engelska men våran lärare var inte där,så vi fick bara kolla på en serie i 20 minuter och sen sluta,slappt ;)

sedan hade vi svenska med vickan (:

sen mat,åt sallad,knäckebröd och drack vatten som vanligt.

många klagar på att jag äter så lite,men ah.

sen så hade vi matte och sen gympa,jag & emelie roade oss på egen hand då vi inte var med på gympan ;) haha,älskar dig. bilder kommer (:
-

sen vid kvart i 2 drog jag & Annie till stan,sparbankshallen.

på gymnasiemässa (eh stavning?) gick runt och kolla och fick en jävla massa papper! räcker ju fan till ett bibliotek haha, men ska nog sätta mig och sortera åå så sen ikväll (:

sedan gick vi på stan lite. och sen hem. så jag kom hem för typ en halv timme sen,och då satte jag mig och kolla på Riverside (: <3
-

men nu ska jag dra,ska kanske ta en macka eller något.

Kyssar<3

Kommentarer

  • mc säger:

    :O

    jag visste inte att mässan va för oss också xd

    jag trodde de va på skoltid! ;o <3

    2009-11-11 | 17:59:46
    Bloggadress: http://mc.musicblogg.se
  • mc säger:

    :O

    jag visste inte att mässan va för oss också xd

    jag trodde de va på skoltid! ;o <3

    2009-11-11 | 18:01:00
    Bloggadress: http://mc.musicblogg.se

Kommentera inlägget här: