.

ätstörning?

Kategori:

jag är nog inte den ända som tror det nu, jag äter ju inte längre. allså jag äter inte mat, hela veckan i skolan har jag bara ätit sallad och knäckebröd. idag var det pyttipanna,vilket jag i vanliga fall aldrig kan stå imot! Älskar det! men idag bara jag tog talriken la på sallad och morötter och gick där i från, tog ingen pyttipanna så det är nu jag börjar tänkta till på riktigt att något måste vara fel. aja, får la se hur det går.

-

idag efter skolan åkte jag med Annie till gekås, mötte upp Oscar,Mc & Erik sen, gick runt åå så,jag köpte inget eftersom jag inte hade några pengar,haha. sen efter jag varit där i 3timmar åkte jag hem för jag hade sjukt ont i huvudet. så nu eftersom jag var på gekås och inte är vaccinerad mot svininfluensan tror jag faktist att jag kommer få den :(( hoppas inte! men jag får la hoppas att jag överlever den iaf, om jag gör det är jag ju skyddad mot influensa i 10år (: så det är ju bra!

-

nu lyssnar jag på underbara Michael Jackson, rest in peace!<3
puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: