.

hejj

Kategori:




tjoho!  

 dagen börja med att jag verkligen inte hade lust att gå ur sängen! låg kvar i en timme extra, Skönt! men inte bra(A) blev stressad sen när jag väl kom upp. för så skulle jag : fixa kläder,sminka mej,platta håret, paka gympa grejer,plugga på no prov och äta. men jag hann som tur va med allt ;))    

sen blev de att åka till skolan,Fuck va de blåser asså! :o    började med so. skoj skoj, för 5 av våra 7 killar i klassen är på nån fotbolls grej i tjekien(stavning?) så vi slipper dom tills onstdag ;))  
  
sen blev de att ha träslöjd! -.- hatar gubbaset som bara klagar på mej! så jag blev fett sur och skälde lite på han! sen när den jävla lektionen äntligen var över så gick jag upp och åt. faktist riktigt gott ida (:  

 sen hade vi No prov! ;) gick la sådär.  
sen när vi skulle ha gympa så sa dom att anders (våran gympa lärare) inte var där,för han har opererat sig. så vi fick gå på promenad, så jag Emelie och elin gick till affen och sen hem till Elin. sen så va de sista lektionen. Matte ! med min underbara lärere(samma som träslöjden) !! Fuck! -.- vi hade i alla fall prov. och jag e faktist riktigt nöjd! (: sen slutade vi.

så åkte jag och mie in till stan och skulle handla kläder men inte fan hittade jag nåra. så de blev lite annat :) sen åkte vi till donken och köpte en milschake(stavnign?) till mej och lite annat till mie!  Puss på dej<3   

sen blev de hem (:    
så när jag kommer hem märker jag att jag glömt de jag köpt i mies bil -.- så jag och mamma tar bilden ner till mie och hämtar de (:     sen stack jag hem igen. och har inte gjort så mkt :))   
 
har nån jävla irreterande klump i halsen! -.-   och oscar sa då att jag skulle trycka ner ett finger i halsen, å så klart så testade jag. och han idiot förklara mej! -.- Tack! ;))    
men nu ska jag dra ((:   

Pussheij<3   

(bild-grejerna jag köpte) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: