.

Wheels and Wings

Kategori:

fredag:

åkte in till stan vid 7 typ , åt på donken först och sen drog jag till torget och skulle träffa Sebbe <3
fast han va seg (a) så stog jag me josefine,sofie,lise-lott och några fler och snacka lite :))
sen kom min älskling<3
gick runt på stan och lite sånt, kollade på bildar m.m :))

sen vid halv 4 åkte jag och sebbe hem till mig , mys <33
Älskar dig mer än något annat! <3
vid halv 8 typ sov vi (a)


Lördag:

vaknade 2 :))
så åt vi frukost och sen kollade på wrong turne 2, sen ba låg i sängen och hållde på sommna.
vi orkade inget annat.

sen vid 9 åkte vi in till stan igen. satt typ bara och kollade på bilarna idag,vi va så jävla trötta, hade ju typ inte sovit nåt.
och dagen innan de va båda vakna till 4 och vakna typ 11, så ah ni fattar att vi va ganska så trötta.
så vid halv 3 åkte vi hem.

Puss på denna helgen.
och jag Älskar min Sebbe <3


Sebbe&Danne spelade även minigolf :) jag e så kass på de, så ville inte vara med,haha
Älsklingen vann<3 hihi

                       <------Danne            Sebbe<3 ----->


bror som kör :))


bjuder på denna (a)
Älsklingen<3 och jag som kyler johan me en is kall loka :D haha

min underbara kusin Anna och pojkvännen krisitan :) haha bäst

tuff :D haha

bror johnny :) johan,johan  och josefine :)) J gänget ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: