.

Natten...

Kategori:

fy fan asså, igår kväll chattade jag ju med baby'sen, så blev att jag lämnade datan vid halv 3 kanske, så gick jag och la mej i sängen och satte på en film, sen vid 3 kom jag på att jag inte hade borstat tänderna , så gick upp gjorde de, och sen fick jag för mej att duscha sådär 10 över 3 på natten? så hoppa in i duschen och sen gick och la mej igen och kollade på filmen, sommnade inte, låg och kolla på nokian och läste en tidning typ, sen vid 5 gick jag upp, tog på mej byxor och gick ut en sväng, hittade blåbär, mumsigt (:
sen efter en stund gick jag in igen och satte på idol 2007, gjorde frukost blev en jäkla massa faktist :P

:ägg, filmjölk med havregryn, äpple, mjölk i ett klas,te(?) i ett glas,och saft i ett klas,åt ju så klart inte upp allt, fattar inte varför jag skulle ha te? hatar de , de e de äckligaste man kan dricka , haha. och så fick jag för mej att dricka råt ägg,? hur fan kunde jag ens tänka tanken, men jag knäckte ett ägg i ett glas och försökte dricka de, men de kom inte längre än in i mun och sen ut i diskhonet, blä! fy fan va äckligt asså!

sen vakna pappa vid kvart över 6 typ, och gjorde mej sälskap, haha.
och nu är kl 07:11 och jag börjar bli trött.

sen vid halv 7 typ, så tvätta jag håret, (igen?) jaja.

men vid 4 inatt vakna johan till och fråga om jag ville me till Gekås idag på för midagen, så då tänkte jag att jag skulle hinna med de innan sebbe kommer. men han sover ju till typ halv 3 så de e lungt :) <3

Ps: jag ska fanimej färga håret nu! måste de! men vilken färg?
förslag?


hihi, slänger in en rätt så gamal bild på mej och Mc! :D <3
Love you<3


cp mun på mej? haha

Kommentarer

  • mc säger:

    hahah, va du typ helt borta inatt eller? x))

    vi e cp ;D

    2009-07-04 | 15:01:31
    Bloggadress: http://mc.musicblogg.se
  • Jolin säger:

    om jag va! :D <3

    vi e cp 4-ever ;))

    2009-07-04 | 19:37:53
    Bloggadress: http://jolix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: