.

fortsättning på den 3/7...

Kategori:

... drog till Gekås med johan och pappa, eller ah pappa skulle till nån glasögon grej,jaj skit samma. jag och johan gick runt på Gekås nån timme, köpte då;en bikini&Brun utan sol,och hårfärg.
sen ringde mamma och sa att hon va i Ullared så hon och pappa skulle komma in på gekås, så mötte vi upp dom och sen skulle johan typ hem så jag stanade kvar m.Mammsen och pappsen,
gick runt lite, hittade fler saker ;Twilight,tuggummi,corny,loka,godis,chips(a) och säkert fler grejer, kommer inte ihåg vad bara.
också köpte vi en ny kamera för att pappa slarvat bort den förra. och snart får jag en systemkamera!! :D:D <33
längtar<3

sen drog vi hem,snackade med älsklingen. och sen färgade jag då håret (: <3
blev faktist nöjd (:
sen satte jag på Twilight,har liksom aldrig sett den och alla tjatar så,så var tvungen att köpa den och se den ;)
sen efter en stund kom Sebbe (: <3 kollade färdigt på filmen, och sen kom jag inte ihåg mer från dagen typ,hehe.
på kvällen kollade vi i alla fall på drömkåken ;)) och sen skulle Sebbe tvunget kolla på ''Timon&pomba,jorden runt'' haha sötnos! :D <3 sen slocknade jag väldigt fort ^^ haha.
 
mamma och pappa var ju på bröllop/sen fest. så slapp dom hela dagen/kvällen.

4e..

denna dag=legat i sängen och kollat på film,och mys't <3

haha mamma och pappa var bakis idag :d
och pappa upprepade samma sak typ 1000 gånger , haha


Älskling<3

Kommentarer

  • Amanda!:) säger:

    VA TWILIGHT BRA ELLER -_-'?!? XD<3

    2009-07-07 | 23:30:40

Kommentera inlägget här: