.

Nyårsafton!

Kategori:

ledsen för mitt lilla utbrott igår.
men när jag mår riktigt dåligt vill jag bara dö.
men nu är jag på topp!
ska ladda om helt och bli en ny person tills 2010! (:
-
men iaf.
idag skulle igentligen jag micha och sofie åka på fest och sedan stan.
men blev tyvärr inte så,men men.
så jag har en dag med familjen ist (:
,
idag på morgonen åkte jag mamma&pappa in till stan och handlade.
sedan hem och lite fixfix .
sen så skulle mamma skjutsa johan och jennie till stan, för dom skulle på fest.
så då åkte jag med (:
sedan fixade jag pannakotta när jag kom hem.
sen har vi bara haft mys, jag mille mamma och danne =)
satt precis och åt pannakottan och sedan chips&ostbågar, grr.
men men, jag drar in till stan sen vid 11 tiden, för vi ska kolla på fyrverkeri sedan.
men lite onördigt faktist efter som vi både ser och hör det härifrån ;)
overkligt egentlige, eftersom vi bor 2,5 mil ifrån stan ;)
men aa, det var allt från mig nu 2009 =)
ni får ha det så himla underbar!
och GottNytt år alla babes!! :* <3
smsa om någon vill ses istan eller så, 0768235379 ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: