.

min dag har varit underbar!

Kategori:

allså idrotten blir inställd så jag har syslöjd ist, så skulle jag bara gå till mitt skåp. så kommer Elin springades "Jolle!jolle!" ja ba: vafan e de -.-?  så kommer jag runt höret och vem fan kommer där!? om inte underbara HENRIK ZELANDER!! älskling asså<3 fick en jävla chock "Vafan Henrik!! :D" springer fram och kramar honom! shiet va jag saknat dig asså! fy fan. sist vi sågs var på skolavsluttningen då jag börja gråta som fan när du slutade, och idag jo vad gör jag? om inte gråter som fan :') blev såå sjuuukt glad över att se honom så jag grät som fan!hihi<3
Tack så himla mkt för att du kom och hälsa på!
längtar tills du kommer tbx som du sagt att du ska göra :)<3
-
efter skolan drog jag,jajje<3,matilda och bob till stan för att följa me jajje till **** sedan julshoppade vi ;)
fick köpt en present till mamma,mille och en till mig själv hihi, ne men köpte Bobby's hårspray :) <3
a very big kiss on this dag!!<33

Kommentarer

  • Matilda säger:

    heej, jag måste bara fråga, vem är Henrik Zelander? vi har nämnligen en SO-lärare på våran skola som heter det, :P

    2011-02-26 | 14:47:34
    Bloggadress: http://matildidoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här: