.

dagen

Kategori:

idag har det varit en dryg skoldag!! fan både amanda & Gabbi var hemma från skolan :((
sjukt tråkigt då! </3
men sista "lektionen" var slapp ;)
våran lärare kom till "lektionen" kvar i 3,vi slutar kvar över ;) också skulle han prata med elin typ, så vi skulle vara kryssa i en grej på ett papper sen inget mer ;) så då gick vi (: för han kom ju fan aldrig tbx :p
-
sen åkte jag hem åå slappa, sedan skulle jag och mamma till ortopeden eller något sånt (A) och kolla mitt fingerl.
så kommer vi dit,får sätta oss i ett vänte rum,och sedan gå in i läkar rumet, så kommer läkaren in. och fyy fan va lik roger han va :o usch!
men iaf, så börja han och mamma prata , så sa han typ att han inte kunde göra något idag, ja ba vadan liksom? åkt in till stan för att sitta på en stol i ett rum i 5 minuter max? cp
så jag och mamma åkte och handlade ist.
sen hem och äta sen drog jag jennie och jessica till stan och köpte milkeshake och ett kontantkort (:
kyss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: