.

Söndag<3

Kategori:

Igår var jag med Oscar :) <3

idah så fick jag ställa klockan på 8 , vakna då men kom inte upp förän halv 9 (a)
fixade mig, sen åkte jag och plocka upp Amanda&Gabbi <3
så drog vi in till stan,Vallen. men så blev vi sugna på godis, så vi gick till Willys :)
och sen tbx, kollade på Oscars match:) sen kom Mc,Linnea,Sara och Frida och gjorde sällskap<3
Bois vann, såklart ;)
sen gick jag amanda&gabbi ner till torggrillen och käka pommes, sen upp till vallen igen, mötte upp oscar <3 och kollade på Mc's match :) dom vann,tror jag, höhö .
sen snacka vi lite med martin-ogräset ;) haha.
och sen stack jag,amanda,gabbi,oscar<3,mc,linnea,sara och frida hem till oscar :)
efter en halv timme kanske kom mamma och hämtade mig amanda&gabbi.
så drog vi till linnea A, och sen åkte vi till Nösslige kyrka, för att typ skriva in oss till konfirmationen :) tråk!
sen åkte jag med kenneth hem till mig.
och nu sitter jag och är sjuk :(
vill verkligen inte vara de i helgen!
Puss // jolin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: