.

snart skola...

Kategori:

HejjHejj..




idag fick jag ställa mobilen på alarm vid halv 7 !! -.-" uuuu!
men kom upp fort å så, så det var bra.

fixa iorning mig,åt och sen åkte jag in till stan med Mille och mamma (:
dom stack till nån trafikskola grej,, och jag gick runt på stan å massa sånt (;

vid typ 11 gick jag till torggrillen och skulle äta, så satt mamma och mille där och käka ;)
så gjorde dom sällskap. sen var dom tvungna att sticka igen, satt där en stund själv.
sen så kom de en kärring och satte sig vid mig x)
och börja snacka med mig om allt från barn-barnbarn-barnbarnsbarn till att hon låst in nycklar i bilen för 15 år sen! haha. så jävla roligt ^^ hon prata liksom om allt möjligt :p

sen så kom Oscar och Anna och rädda mig , höhö. sa hejdå till tanten och gick därifrån ;)
vi gick runt lite på stan (:

sen så stack jag och Oscar till vallen, kollade på två matcher typ.
Oscar och Hamed satt och plåga en larv :( höhö.

sen så kom mamma och hämtade oss, så åkte vi och kollade på när Mille spelade (:
3-3 blev det.

sen åkte jag hem till mitt, och oscar till sitt :(

Tack för denna dagen , PussPuss (L)

ska iväg och käka pizza nu ;) mihihi
skriver mer senare I think (:

Puss&kram ha det bäst // jolin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: