.

öströ

Kategori:

hej. <3

nu e klockan 02:27 och jag sover inte, som vanligt -.-
så tänkte jag kunde blogga lite ist (:

igår var jag och mamma på öströ , de va nåt mamma ville till så var jag snäll och följde med.
man fick gå nån kort poängpromenard, och gå in i öströ slott (:
väldigt fint faktist, alla möbler å så va liksom typiskt slott ;D typ som på greveholm :p
haha, allt förutom att dom hade en plasma tv?! haha seriöst asså ^^ kunde dom inte tatt ut den så länge eller nåt ;D passa ju inte alls in! haha.

sen så typ gick vi in i någon vin källare eller nåt, och kollade massa gamla bilder, åå lite sånt.
sen så åkte vi till ett hus i närheten där mammas farmors mamma bodde, och där hade då hon blivit avmålad av någon konstnär, på trappan vid huset, att liksom först se tavlan på öströ och sen åka dit där den e målad, och se stället exakt likadant som de va, var faktist väldigt häftigt, men ändå sjukt läskigt tycker jag.

bilder kommer :)


sen idag då har jag typ städat i uterummet efter mina jäkla söta kattungar som precis har börjat skita -.-
sen beställde jag nytt löshår :) <3
jaja, sen har jag inte gjort så mkt tror jag :)




imorn ska jag vara med Oscar <3
saknar dig <3
vet inte riktigt vad vi ska hitta på :) men kommer la på något <3
älskar dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: