.

fjäsk ;)

Kategori:

sitter just nu och lyssnar på Michael Jackson (L) och försöker göra klart matten.
har precis pratat med Göran, min pianolärare, ska börja spela på tisdag igen,wiho..

idah i skolan lyckades jag fjäska lite med Anders (gympa lärare) att vi kunde orgitera (stavning?) hemma hos mej ;D haha,värsta ,lyx ju, jag kan ju alla marker och allt,mohaha. MVG på de ;D haha . anders skulle iaf kolla upp kartor och sånt, så de blir nog det . Super ;) <3

aja, nu ska jag försöka göra matten, noway
vad händer mer.. hmm.. juste, imorn ska vi ut och cykla :)
Rolfstorp-Valinge-Skällinge, najs. ska nog cykla med Annie&Emelie ithink :) Pussbabes <3

och sen imorn kväll blir de nog fotbolls träning :) Saknat!<3
sen på söndag ska jag och Amanda&Gabbi (tror jag) vi ska in till stan och kolla på när Oscar spelar match! :)
Saknar dig !<33

lovar också fler bilder ifortsättningen :)

Puss//jolin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: